Denpa Onna to Seishun Otoko: A szezon legédesebb animéje?!


Egyre többet látom mindenhol ennek az animének a címét és mivel én nem nézem, ezért nagyon kíváncsi lettem, vajon miért lett hirtelen ilyen népszerű? 
Először is egy gyors áttekintés az animét illetően. ...





Névjegy:

Műfaj: Dráma, Vígjáték

Rendező: Akiyuki Shinbo

Stúdió: Shaft

Megjelenés: 2011 áprilisa

Epizódok száma: 12

Denpa Onna to Seishun Otoko cím angolul körülbelül annyit tesz: "Electric Wave Woman and Youthful Man". Az Electric Wave (Denpa) kifejezés japánban „őrültet”, vagy „furcsa meggyőződésű” embert jelöl. Mit ne mondjak, nekem már itt gyanús a történet, kicsit „összedobtunkvalamitdecsakennyirefutotta” szaga van. Egyszóval, ez az anime is tükrözi a napjainkban igencsak elszabadult, igénytelen, semmitmondó történeten alapuló animék stílusát. A történetét magát sem lehet túl sokáig forgatni a szánkban. Annyi az egész, hogy adva van egy fiú (Makoto Niwa), aki életében először találkozik az egyik unokatestvérével (Erio Towa), - aki véletlenül egy nagyon édes és aranyos lány – a nénikéje házában. A lány persze nem egyszerű eset, hiszen azt állítja magáról, hogy ő egy földön kívüli lény. Mondjuk egy futon ágyba burkolódzott fiatal világoskék hajú lánykáról elsőre vagy ez jut eszembe, vagy az, hogy pszichiátriai eset.
Mindenesetre nem lett eltúlozva a történet és a szereplők elosztása is sablonos. Végülis egy light novel-ről beszélünk. Az eredeti alkotó, Hitomi Iruma, akinek Masate Yamane segít, mint illusztrátor. Az Dengeki G Magazine-ban jelenik meg – még máig tart!! – ezek szerint sikere is van. Habár az ilyen könnyű témájú animéket nagyon könnyen meg lehet szeretni, pont az egyszerűségük miatt. (Mivel én lány vagyok nem mondom, hogy azért mert sejtelmesen perverz az egész, de amúgy az!)

Nos, lehet hogy adok neki egy esélyt, és letöltöm az első részét. Meglátjuk… Addig is nézzük miért kaphatná meg az anime a szezon legédesebb sorozatának címét?!












Megjegyzések

  1. Hülyeségeket beszélsz, semmi perverz nincs benne.
    Jó anime.

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy a perverz fogalom nálad más értelmezésben él, mint nálam. :/

    VálaszTörlés
  3. Vagy...hülyeséget írtál. o_o

    VálaszTörlés
  4. Valamilyen szinten elfogadom. Másrészt azonban, úgy tűnik neked mást jelent a "perverz" szó, mint nekem.
    Sajnálom, hogy nem tetszett, amit írtam... :/

    VálaszTörlés
  5. Tetszett ez a rövid kis ismertető feeling :D
    Én is végignéztem az animét és nekem bejövős volt.
    A sablonos karaktereknél akadtam meg egy másodpercre. Lehet, hogy ez ízlések és pofonok de én majdnem mindegyik karakterben fel véltem fedezni valami olyat ami nem teszi sablonossá :)
    Minden esetre a szezon egyik legjobb adaptációja volt :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan menekülj ki Japánba?

Japán szépségtitkok