A világ 10 legviccesebb animéje - és még több!



Sziasztok! 

Láttam volt egy kedves idetévedt olvasó, aki azt a kulcsszavat írta be e keresőjébe - és talált el hozzánk - hogy a világ legviccesebb animéje! Van egy jó hírem számára, ugyanis megtaláltam, még ha nem is hivatalosan de egy amerikai oldalon egy tizes skálát állított az egyik rajongó, a világ legviccesebb animéiből. :)


10. Akazukin Cha Cha
9. Hayate no Gotoku
8. K-ON!
7. Ouran High Host Club
6. History's Strongest Disciple, Kenichi
5. Baka to Test to Shokanju
4. Ranma 1/2
3. Full Metal Panic Fumuffo!
2. Lucky Star
1. Minami-ke (1. évad)
2007-es lista:

10. Yamato Nadeshiko Shichi Henge
9. Honey and Clover
8. Fruits Basket
7. Chobits
6. Azumanga Daioh
5. Akazukin Cha Cha
4. Ouran High School Host Club
3. History's Strongest Disciple Kenichi
2. Ranma 1/2
1. Full Metal Panic Fumuffo!

Igazából, nem akartam csak egyetlen lista alapján ítélni, és tovább keresgéltem. Íme még egy pár "világ legviccesebb animéje"!

4. Great Teacher Onizuka

Fruits Basket

Azumanga Diaoh

3. FLCL

1. Full Metal Panic Fumuffo!

Dragonball

Bleach

2. Ouran High School Host Club

Ranma 1/2

The Melancholy of Haruhi Suzumiya

Excel Saga

(Trigun, Full Metal Alchemist, One Piece, stb.)

Ahogy elnéztem, a fórumok tartalmát, arra jutottam, hogy a Full Metal FUMUFFO! érdemelte ki a "világ legviccesebb animéje" címet - mely nem hivatalos, és teljesen kétségbevonható! :D  A második az Ouran de szorosan a nyomában ott van az FLCL és a GTO is. Nem beszélve arról, hogy a "helyezettek mögött" egyre szorosabb a sorrend, így került az ötödik helyre a Fruits Basket de akár az Azumanga Daioh is megfelelő helyen lenne ott, tőlük nem messze pedig az Excel Saga zakatolna. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan menekülj ki Japánba?

Japán szépségtitkok