A valaha készült legjobb animék (?)


Nem szívesen mondanám, hogy ezek a legjobb animék, amiket valaha készítettek. Azt hiszem erre a kérdésre a választ sok-sok kutatás és megalapozott vélemények támaszthatnák alá. (Igaz, a záródolgozatom a japán rajzfilmek vizuális elemzéséből írtam, de nem tudnám megmondani erre a kérdésre a választ... Talán Tezuka Osamu, vagy Miyazaki Hayao esetleg Tite Kubo és a többi nagy elme lehetne képes válaszolni.)

A bejegyzés kizárólag egy vélemény. Nincs alátámasztva kutatással és nem minősül semmilyen tudományos vagy más eredetű eredménynek.
Sokan kerestetek rá erre a témára és gondoltam én is utána nézek. Erre a listára jutottam, miután elég sok oldal tartalmát néztem át.





Még egyszer NEM hivatalos és csak egy viszonylag rövid kutakodás nyomán születtem erre az eredményre:

Holtversenyben első helyezett:

1. Full Metal Alchemist és a Cowboy Bebop

Második, melyen nagyon meglepődtem, de ugyanakkor meg is értem:

2. Death Note

Nos, a következő helyezetten meg sem lepődtem:

3. Bleach

Negyedikként itt van velünk:

4. Neon Genesis Evangelion

Ötödik és hatodik helyezettjeinken sem lepődtem meg. Nem egy klasszikusok, de pár tíz év múlva talán azok lesznek:

5. One Piece


6. Naruto

A következő három helyezett holtversenyben "nyert":

7. Runouni Kenshin, Dragon Ball és a Code Geass

A következő KILENC helyezett szintén egy úgymond szintre emelkedett:

8. Ah! My Goddess, Astro Boy, Dragon Ball Z, Ghost in the Shell: Stand Alone Complex, Wolf's Rain, Spirited Away, Vampire Hunter D (???), Fruits Basket (???) és FLCL. 

A lista úgyhiszem elég hosszú, nem is írok többet. :D

Igen, nem csak sorozatok, filmek is vannak benne, és nem NEM HIVATALOS ez csak egy sajátbejáratú kutatgatás! :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan menekülj ki Japánba?

Japán szépségtitkok