[JF's Stuff] Hikari-chan - Princess Project (PP)

Szia, minden kedves olvasómnak! :D

Az első tervek az általam nagyon kreatívan elnevezett Princess Projekt-re. xD :D Hikari-chan, aki kis oldalam kabalája hamarosan újabb profilt kap, ezúttal a Mawaru Penguindrum ihlette princess stílusban. :D
(Illetőleg a logó is megváltozik, nem tudom még pontosan hogyan, ezek csak tervek.
Természetesen, ha valakinek esetleg van valamilyen javaslata, kritikája szívesen fogadom, habár eddig sem volt valami pörgős az oldal. :D )

Kellemes időtöltést! :)




Megjegyzések

  1. Ügyes rajz, tetszik az arc, bár első gondolatom az volt, hú de vékony ez a lány még eltörik a bitstream-ben. :) Ez a póz egy kissé fura azért, első látásra nem volt világos nekem melyik keze hol van. Ha elfogadsz egy javaslatot, kombináld össze a Mawaru-ból Ms Túlélési Stratégia szerelését a magyar palotással. Fura és eredeti lenne. :D

    VálaszTörlés
  2. Uhh... Az durván jó lenne :D
    Köszi, amúgy én is észrevettem, de mivel már csak így utólag jöttem rá - annyira belemerültem - így inkább hagytam.
    Valószínűleg csak a válláig lesz benne az alak és a többit úgy sem fogjátok látni a fejlécen, úgyhogy nem lesz akkora égés.. xD

    Köszi még egyszer. ^^

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan menekülj ki Japánba?

Japán szépségtitkok