[JF's Stuff] 2012. áprilisi jelentés


Kinyílt a 'Returning Visitor' szája. Végre túlléptünk azon a szinten, hogy ~90°-os szöget ír le a kördiagramon a visszatérő látogatók aránya. Szerencsére megemelkedett az arány néhány százalékkal.

[Közérdekű közlemény] Persze pont most, mikor nem érek rá, örülök, ha minden amit tervezek az elkövetkezendő 1-1.5 hónapban sikerülni fog... Nem valószínű, hogy sokat hallotok majd rólam.

[Reklám helye] Ezért és ezúton is szeretném reklámozni a Twitteres blog profilt, ahol a lehető legtöbb forrásból linkelem a legfrissebb infókat, videókat, zenéket, eseményeket stb. Aki tud iratkozzon fel, ott szinte minden nap retwitterek néhány dolgot, közel 90 feliratkozásból és RSS olvasóból.

Adatok az elmúlt időszakból:


A legnépszerűbb keresési kulcsszó a blogon még mindig a "2011-es animék", közel egy éve folyamatosan. 
A "Bleach movie 4"-t már kinőtte a blog, legalábbis az adatok szerint. A mostani legjobban keresett információk a "legjobb 10 anime" és társai kulcsszavak alatt léptek a blog területére. Aminek örülök, mert sok ilyen cikkem van, amit keresés alapján vagy toplista kategóriában is megtalálhattok. (Vagy itt is olvashat)
A piciny magnak, akik közvetlen hivatkozással találnak a blogra, neadj'isten még RSS-re is feliratkoztak, ezúton köszönöm bizalmukat - és sajnálom, de tényleg el vagyok havazva. 

Ellenben a kulturális cikkekre még mindig nincs kifejezett igény hazánkban. Azért én erősen erőltetem az emberekre.
Az animékkel kapcsolatos cikkek, lásd: toplisták, részletes bemutatók a legnépszerűbbek és habár sokszor írtam rövid híreket is anime vagy japán téren mostantól Twitteren lesznek csiripelve az ilyesmik. 

Bizonyára észrevettétek már, hogy több cikk is nem kicsit hosszú, ez a maximalizmusomnak tudható be, meg annak, hogy utálom, ha 5 sorban van összenyomorítva egy 50 oldalt igénylő téma. Annak semmi értelme, hogy mondok valamit, de nem indoklom meg, nem támasztom alá és nem fejtem ki bővebben. 
Aki nem bírja egyszerre elolvasni, annak szoktam mondani, hogy akkor olvassa el a kétszerre vagy háromszorra. Tele van rakva alcímekkel stb. (Nem tűröm az igénytelen, pontatlan munkát.)

Úgy látom jó, hogy beraktam a Linkek című fület, mert elég népszerű lett, már csak az innen linkelt oldalaknak kellene kis alamizsnát ejtenie köszönetkép. 
Köszönet mindenkinek, aki az újonnan berakott megosztási sorból (Twitter, Blogspot, Facebook, Other...) megosztotta akármelyik cikkemet is. 

U.I.: Legyen már meg az a rohadt 100 szavazat!! (Köszi.)



A legközelebiig köszönet és ne dőljetek be mindennek, amit a TV-ben láttok - a nap okossága. 

Megjegyzések

  1. Szerintem, jók a hosszabb cikkek is. Folyamatosan szoktam olvasni az írásaidat, személy szerint nekem nagyon tetszenek. Ha hosszabb is az írás én szívesen végigolvasom, mivel szeretem a Japán kultúrát.
    Üdv.: Dani

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm. Sablonosan hangzik, de tényleg sokat jelent, mikor ilyen hozzászólást olvasok. (Persze akármilyen hozzászólás jól esik, de a pozitívak még jobbak.)

    Szép napot!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan menekülj ki Japánba?

Japán szépségtitkok