[JF's Stuff] Jelentés - 2012. május 24.

Szia Mindenkinek!

Amint a mellékelt ábra mutatja már rég nem írtam bejegyzést egy órával ezelőttig - a vidi nem számít. Sok minden volt és van az életemben ami miatt sajnos sem időm, sem energiám nem volt. Most igyekszem bepótolni az elmaradást, több kevesebb sikerrel, lévén csak én magam szerkesztem az oldalt. 

Amióta nem írtam több cikktéma is megfordult már a fejemben, de egyikre sem sikerült időt szánnom, viszont most bepótolok mindent, amit csak tudok. 

Másik dolog, amin az elmúlt hetekben gondolkodtam és többször is belebotlottam a témába: a saját munkánk idegen kézre adása. Engem csupán egyszer-kétszer kértek fel cikk írására, vagy besegíteni egy cikk megírásába stb., de általában vagy lemondták, vagy nem folyt tovább az egyeztetés. Legutóbb is az AniMagazinnál kértek meg, hogy írjak valamit, miután jeleztem, hogy okés, kíváncsi lettem volna a további részletekre, azonban hosszú napokon - talán heteken is - keresztül nem kaptam választ, mire mégis írtak. Természetesen megértem, hogy nem értek rá válaszolni, ezzel semmi bajom, de mire írhattam volna már én nem értem rá, úgyhogy ennyiben maradt. Igaz, az AniMagazin bizonyára több forgalmat bonyolít le mint az én csökevényes blogom, mégis nem tudom helyes-e ilyen helyen megjelentetni saját cikkem, lévén "konkurencia". 
Ezután egyre több helyen olvastam, hogy oldalak cikkírókat keresnek... Végülis igazuk van, ha terjeszkedni akarnak, de akaratlanul is arra gondoltam, hogy én dolgozzak ingyen, hogy nekik több forgalmuk legyen. Főleg, ha ebből még pénzt is keresnek - én mint a cikk írója nem hinném, hogy látnék belőle egy forintot is. Ha nem így van javítson ki valaki. 
Persze ez "csak" egy cikk. Azonban ha az jut eszembe én mennyit szoktam gürizni egy kisebb cikkért is, akkor egy 1000-est már igazán elkérhetnék érte... :) Ez csak egy gondolatmenet volt, senkit sem volt szándékomban megsérteni. 

De minthogy az AnimeAddicts-nak annyira bejön az a vendégcikkírói hírek, leírások üzlete, én is gondoltam rá, hogy készítek egy hasonló beküldési lehetőséget, korlátok megkötések nélkül, akármilyen 18+-os, trágár, kritikus, de kizárólag Japánnal kapcsolatos és színvonalas cikk (gondolok itt, helyesírási hibák, háttérinformáció gyűjtése és a források részletes megjelenítése)... na hosszú lett ez a mondat, szóval gondoltam már én is ilyesmire, de aztán rájöttem, hogy nekem ott a kapcsolat fül, ahol az email-en keresztül el lehet érni ilyen ügyekben, mégsem írt nekem senki, de nemhogy cikkel, mással sem. :D Ezért vagyok mindig feldobva, mikor valaki rászánja magát és egy kommenttel megtisztel. :)

Extra érdekesség, hogy az utóbbi időben sok bedöglött animés, japános bloggal volt dolgom és igazából én nem tudnám csak úgy itthagyni a munkám gyümölcsét, még ha nem is származik belőle anyagi előnyöm. A legidegesítőbb azonban, mikor azt látom, hogy egy ilyen oldal bekerül más oldalak linklistájára, gondolom miért. Aztán megszületik 15 cikk és a tiszavirág életű blognak annyi. Ez nem egy szokványos példa volt, de az elmúlt időben több ilyen oldalt is láttam és kifejezetten idegesítőnek találom. 



Amúgy legújabb idol kedvencem Mini, akinek albuma letöltése után jöttem rá, hogy egész jó zenéi vannak. Persze a legkedvesebb japán énekesnőm Utada Hikaru marad, de néha ránk fér egy kis újítás, nemde? 

Más nevesebb megjelenések:

Aya Hirano - Fragments (album) (2012. 05. 23.)





AKB48 - Manatsu no Sounds Good! (single) (2012. 05. 23.)


Jó szórakozást! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan menekülj ki Japánba?

Japán szépségtitkok