[JF's Stuff]Jelentés - 2012. augusztus (vége)

Kedves Olvasóim!

Csak annyit mondhatok, mint amennyit a képekből láthattok. Remek kis pólót rittyentettek nekem össze a Letmicro nevű oldalon, ahol saját magad tervezheted meg a pólód, vagy a másokét is megrendelheted. Nagyon gyorsan kész lesznek vele, de érdemes személyesen átvenni, mert a postaköltség itt is megtoldja az árat rendesen. 
A póló nagyon kényelmes és nem gagyi módszerrel van rányomva a minta, hanem teljesen profi módon. Beszélgettem kicsit az átvevőhelyen - Virág Világ, IX. ker. Bakáts utca - dolgozó hölggyel és mondta, hogy nagyon sokan rendelnek és mind elégedettek, sokszori mosás után sem kopik a minta, a póló pedig kényelmes és légáteresztő. (Legalábbis amit én rendeltem. A képen a márkacímke is látszik.)
Ami érdekes, hogy nem emlékeztem, hogy a hátára is kértem volna mintát, de kaptam. :D Király! 

A kész pólóm!! >_< *nyaaa~*

Amúgy keresési kulcsszavakban ismét találtam egy gyöngyszemet. 
Így soha senki ne keressen... Azon csodálkozom, hogy rátalált a bejegyzésre az illető.. Sosem értettem mire jó ilyen módon rákeresni a kulcsszóra... 


A kép első részében viszont a növekvő közvetlen látogatók számát láthatjátok. Köszönöm Nektek! :)

Mellesleg ígértem, hogy megírom az őszi animés megjelenéseket... Lassan bele kellene húznom, mert eddig azért nem írtam, mert nem találtam értelmes leírásokat a megjelenő animékről, de talán most meg lehet már írni hitelesen. :) 
Más cikkel is készülök... ahm... már egy pár napja, ugyanis munka után nem sok kedvem volt írni. :/ Gomen'. 
Na, de hál'isten még egy kis ideig ismét kánikula lesz, úgyhogy még aktuális lesz a cikk, amit írok. :) Igyekszem befejezni.. még ma, mert hétvégén hazautazom, és csak kedden jövök vissza Pestre. (Nekem csak jövőhét utáni héten indul a suli *juhíí~* ) 

Szóval nemsokára újra jelentkezem! :) Addig élvezzétek ki a nyár utolsó napjait.*nagy sóhaj~* ^_^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan menekülj ki Japánba?

Japán szépségtitkok