[JF's Stuff] Jelentés - 2012. október 31.

Kedves Olvasóim!

Először is megszeretném köszönni a feliratkozásokat és a hűséget! :) 
Elég jól halad a rajzverseny is, báár, aki tudja ossza és szeresse, mert jó versenyhez jó sok pályamunka kell! :)

A SAO rajzverseny oldalára feltöltöttem a rendelt bögre képét. Bocsi, a kép minősége miatt. :) Ide is felteszem, hogy jó sok helyen lehessen megtekinteni. 
Egyébként nem akarok felvágni vele, de szerintem elég jól megcsináltam a mintát. Igen, én készítettem, persze nem az egészet, csak én raktam össze. :) Nagyon menő kis bögre lett, a minta nem ilyen gagyi minőségű nyomott cucc, hanem ilyen lekophatatlan kb. :) 

Remélem tetszik! ^^ (Aki még nem jelentkezett, még megteheti!! :) )



Amúgy... megjelentek a 2012-13-as téli anime listák, amint láttátok Magyarul!! De, az a szomorú hírem van, hogy nem tudom mikor jelenik meg a frissítése. :/ Eddig mindig angol nyelvű guide-okat tettem közzé, de mostantól - elviekben és megegyezés útján - az Otaku Angel által készített kártyák kerülnek megosztásra. :)

Frissítés! Már ideje gondolkodtam rajta, hogy lehetne egy Facebook oldalt indítani a blognak... de őszintén nem tudom. Sok mindentől tartok. Nem szeretném, ha egy gagyi képmegosztó oldal válna belőle. Egyedül nem tudnám vezetni, de csak olyan embernek adnék admin munkát, akiben teljes mértékig megbízom és tudom, hogy nem posztolna baromságokat. Hiszen annyi animés fb oldal van már, de mind eléggé alacsony színvonalon nyújt, ha egyáltalán nyújt információkat, híreket... Én ezt szeretném, ha már lenne Japán Fényei Facebook oldal, akkor tartalmas és szórakoztató lesz, azt ígérhetem.

Ebben a témában indítottam köztetek egy szavazást! Kérlek töltsétek ki! :) (oldalsáv!)

Na, egyelőre ennyi jutott eszembe... :) Mehet a Halloween bejegyzés! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan menekülj ki Japánba?

Japán szépségtitkok