[JF's Stuff] Jelentés az új fejlécről - 2012. 11. 28.

Kedves Olvasók!

Az a hatalmas dilemma kergetett a SAO rajzverseny alatt, hogy én is rajzoljak-e karaktert, mondjuk ha már itt van Hikari-chanból, a JF blog hivatalos karakteréből. Természetesen az eszembe sem jutott, hogy én is neveznék! Ne értsetek félre. :) Az nagyon undorító lépés lett volna.
Ellenben azon törtem a fejem megosszam-e a rajzverseny hevében készített saját karakterem a blogon illetve kirakjam-e fejlécnek. Amint a mellékelt ábra is mutatja, fejlécként kikerült a verseny lezárása és az eredményhirdetés után. Mindenképpen a verseny lezárta után akartam kirakni, nehogy valaki azt gondolja, hogy az én rajzom az elvárandó példa. Nem! Egyáltalán nem, és ennek még a sejtelmét is ki akartam zárni.
Viszont most már, hogy nagyjából mindent elintéztem a versennyel kapcsolatban kirakom a teljes rajzot is, nemcsak a fejlécképet.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan menekülj ki Japánba?

Japán szépségtitkok